De ce să apelezi la servicii specializate de publicitate pe Facebook? Aici vei găsi răspunsul
Te intrebi de ce trebuie sa apelezi la serviciile de publicitate pe Facebook? Aceasta retea de socializare are lunar doua miliarde de utilizatori activi, deci cel mai probabil te intrebi daca este Facebook-ul o solutie buna pentru a-ti promova afacerea. In acest articol vei gasi mai multe motive pentru care este indicat sa apelezi la serviciile de publicitate pe Facebook. Asadar, vei face o alegere inteligenta pentru cresterea afacerii tale.
Facebook iti pune la dispozitie o serie de optiuni, prin intermediul carora poti sa atingi obiectivele afacerii tale. Daca ai o pagina de Facebook poti sa incepi sa promovezi diverse postari direct pe pagina aceasta. Daca vrei sa promovezi diverse servicii sau produse, atunci poti sa folosesti instrumentul de administrare de reclame, unde poti sa vezi exact cum se modifica si ce rezultate au campaniile tale. Daca nu iti doresti sa te complici, apeleaza de la inceput la o agentie de incredere.
Configurarea se realizeaza intr-o maniera foarte simpla. Afla cum
- Pentru a avea acces la reclama pe Facebook trebuie sa iti creezi o pagina sau sa primesti rolul de promotor pentru o pagina de Facebook. Atunci cand ai acces la o astfel de pagina, poti sa incepi sa creezi reclame direct din acea pagina sau cu ajutorul anumitor instrumente puse la dispozitie de Facebook. Gasesti acesti pasi indicati chiar si pe reteaua de socializare;
- In cazul in care ai creat deja un profil, un grup sau un eveniment pe Facebook, dar nu si o pagina, atunci poti sa treci ulterior spre una oficiala pentru afacerea ta.
Publicul tinta pentru afacerea ta se regaseste pe Facebook. Aceste servicii de publicitate te vor ajuta sa ajungi mai usor la cine doresti si astfel vanzarile vor fi in crestere.
Poti sa realizezi reclame personalizate pe Facebook, in functie de obiectivele afacerii tale
Facebook iti pune la dispozitie o gama foarte larga de obiective de publicitate, astfel incat ai posibilitatea de a alege optiunile care se potrivesc cel mai bine cu obiectivele afacerii tale. Ce trebuie sa faci in acest sens? Sa selectezi obiectivele de publicitate care te ajuta sa atingi scopul afacerii. Nu conteaza care este telul tau, fie sa cresti numarul de vizualizari pentru o postare, fie sa directionezi persoane noi catre site-ul tau sau sa gasesti potentiali clienti pentru afacere, exista intotdeauna un obiectiv de publicitate pe Facebook care sa iti vina in ajutor.
Stiai ca poti crea reclame foarte simplu si rapid, direct din pagina afacerii tale de Facebook? Pentru a face acest lucru trebuie sa accesezi butonul Promoveaza din pagina ta, ori sa incerci sa promovezi o postare deja existenta pe pagina prin accesarea butonului Promoveaza postarea.
Apeleaza la profesionisti in domeniu
Cu siguranta te intrebi si ce buget trebuie sa ai pentru publicitatea pe Facebook. Ei bine, poti sa alegi obiectivele de publicitate care sa fie adecvate cu bugetul tau sau poti sa stabilesti un buget personalizat si in functie de cerintele business-ului. Care este bugetul minim? Acesta variaza intre 1 si 5 dolari pe zi. Bugetul poate sa fie mereu reglat sau poate fi pus pe pauza, in functie de veniturile pe care le ai.
Daca nu ai cunostintele necesare pentru acest tip de activitate extrem de benefica pentru afacerea ta, poti sa apelezi la o agentie de marketing online de incredere, Fortin. Echipa de profesionisti vine in ajutorul tau si va crea reclame personalizate pentru nevoile afacerii tale.