Adevarul te eliberează de robie-site susținut și de românii de pretutindeni

Publicitate AdWords – ce este si de ce functioneaza? Afla mai multe detalii!

Poate ai auzit deja, de nenumarate ori, de miracolele pe care Google AdWords le poate aduce afacerii tale, insa nu stii exact ce inseamna, ce presupune si cum functioneaza.

Poate nu te ocupi tu personal de aceasta parte a marketing-ului, insa ai dori sa stii mai multe pentru a putea intelege exact pentru ce platesti o companie terta, specializata in publicitate AdWords. Daca toate acestea ti se aplica, inseamna ca ai ajuns in locul potrivit, deoarece vom explica in cuvinte simple cu ce se mananca Google AdWords.

 Ce este publicitatea de tip AdWords?

Te vei lovi de Google AdWords sub mai multe denumiri, inclusiv Google Ads, insa inseamna acelasi lucru. Pe scurt, inseamna publicitate platita. AdWords este partea aceea din Google care se ocupa de publicitate, care poate fi in beneficiul afacerii tale din mediul online.
Astfel, exista anumite cuvinte cheie, fiecare avand o valoare (depinzand de nisa in care se afla si popularitatea lor). Este o varianta perfecta pentru a nu astepta luni de zile ca site-ul tau sa ajunga in mod organic in topul rezultatelor din motoarele de cautare. Intr-un timp foarte scurt, aproape instant, vei vedea rezultatele, iar investitiile in publicitate AdWords nu sunt nici pe departe atat de mari cum ai crede.

Publicitate platita

Ai vazut-o de atatea ori, insa poate nu ai asociat-o cu publicitate AdWords. Orice ai cauta prin intermediul motorului de cautare Google, primele variante care iti vor aparea sunt cele platite.
Le poti recunoaste usor, prin faptul ca apare un „ad” scris, cu verde, langa ele. Chiar daca am facut strict referire la Google, fiind momentan cea mai importanta, si concurenta apeleaza la acest tip de publicitate, iar acelasi lucru il vei intalni si la Bing, sub denumirea de Bing Network.

Cum functioneaza aceasta publicitate AdWords?

Folosind cele mai simple idei, principiile care sunt folosite in Google Ads constau in a alege un set de cuvinte pe care publicul tau tinta le poate folosi pentru a gasi afacerea ta in cadrul Google, ca mai apoi sa creezi efectiv campanii de publicitate care sa contina aceste cuvinte. Totusi, aici intervine faptul ca nu vei fi singurul care va dori sa foloseasca anumite cuvinte cheie. Gandeste-te ca si competitorii tai din domeniu se vor folosi de exact aceleasi tipuri de cuvinte, din aceeasi nisa.
Aici intra in discutie ideea de licitatie pentru un anumit cuvant. Va trebui sa te decizi exact cat doresti sa investesti in publicitate AdWords, de fiecare data cand un utilizator da click pe una din reclamele tale.
Cu cat esti dispus sa investesti mai mult in plata per click, cu atat sunt mai mari sansele ca reclamele tale sa apara in cautari. Totusi, plata nu este singura modalitate folosita pentru a determina cat de des va aparea anuntul tau in Google.

Google mai utilizeaza si alte sisteme metrice, cum ar fi clasa reclamelor (Ad Rank). Clasificarea in cadrul Ad Rank-urilor va decide, de fapt, ordinea in care apar reclamele.
Astfel, chiar daca pare complicat si complex la prima vedere, Google Ads nu este ceva iesit din comun sau extrem de dificil. Cu ajutorul unei companii cu experienta, vei reusi sa stapanesti si acest domeniu, atat de esential pentru afacerea ta. O astfel de companie este si Fortin – agentieAdWords ce nu te va ajuta doar pe partea de publicitate AdWords ci si cu alte servicii aferente, cum ar fi construirea unor pagini web, optimizare SEO si alte servii de acest tip.

Apeleaza la AgentiaFortin si bucura-te de cele mai bune rezultate.

Editorial
  • Dumnezeu nu face politică și nici preoții cu har nu pupă demagogi în fund

    Dumnezeu nu face politică și nici preoții cu har nu pupă demagogi în fund

    “Tineți cu tărie Ortodoxia… Noi trăim acum timpuri însemnate în Apocalipsă, cele despre care îngerul a strigat: “Vai de cei ce trăiesc!” – înainte de venirea lăcustelor. “Istoria ne arată că Dumnezeu conduce popoarele și dă lecții de morală întregii lumi”. Viața socială se măsoară cu anii, secolele, mileniile, dar …...citeste »

Ioana Pavelescu, singura elevă din Oltenița care a obținut media 10 la Bacalaureat: ”În momentul în care vezi rezultatul nu îți vine să crezi. Și te mai uiți o dată, să te asiguri că e corect. Și încă o dată…”

6 iulie 2021

Ioana Pavelescu, singura elevă din Oltenița care a obținut media 10 la Bacalaureat: ”În momentul în care vezi rezultatul nu îți vine să crezi. Și te mai uiți o dată, să te asiguri că e corect. Și încă o dată…”

Ioana Pavelescu a obținut media generală 10,00 la examenul recent de Bacalaureat. Ioana a împlinit pe 11 iulie vârsta majoratului și iată că la examenul maturității își demonstrează ei personal în primul rând, că studiul individual este important. Ioana nu are o rețetă secretă pentru această performanță deoarece munca susținută, munca în mod echilibrat a fost făcută cu răbdare, fără pauze prea lungi și urmând sfaturile părinților săi.

  • Pastila de gramatică

    Pastila de gramatică

    Cum se scrie corect Mall-ul sau Mallul Potrivit Dicţionarului ortografic, ortoepic …
Corespondenta la redactie