Adevarul te eliberează de robie-site susținut și de românii de pretutindeni

Publicitate AdWords – ce este si de ce functioneaza? Afla mai multe detalii!

Poate ai auzit deja, de nenumarate ori, de miracolele pe care Google AdWords le poate aduce afacerii tale, insa nu stii exact ce inseamna, ce presupune si cum functioneaza.

Poate nu te ocupi tu personal de aceasta parte a marketing-ului, insa ai dori sa stii mai multe pentru a putea intelege exact pentru ce platesti o companie terta, specializata in publicitate AdWords. Daca toate acestea ti se aplica, inseamna ca ai ajuns in locul potrivit, deoarece vom explica in cuvinte simple cu ce se mananca Google AdWords.

 Ce este publicitatea de tip AdWords?

Te vei lovi de Google AdWords sub mai multe denumiri, inclusiv Google Ads, insa inseamna acelasi lucru. Pe scurt, inseamna publicitate platita. AdWords este partea aceea din Google care se ocupa de publicitate, care poate fi in beneficiul afacerii tale din mediul online.
Astfel, exista anumite cuvinte cheie, fiecare avand o valoare (depinzand de nisa in care se afla si popularitatea lor). Este o varianta perfecta pentru a nu astepta luni de zile ca site-ul tau sa ajunga in mod organic in topul rezultatelor din motoarele de cautare. Intr-un timp foarte scurt, aproape instant, vei vedea rezultatele, iar investitiile in publicitate AdWords nu sunt nici pe departe atat de mari cum ai crede.

Publicitate platita

Ai vazut-o de atatea ori, insa poate nu ai asociat-o cu publicitate AdWords. Orice ai cauta prin intermediul motorului de cautare Google, primele variante care iti vor aparea sunt cele platite.
Le poti recunoaste usor, prin faptul ca apare un „ad” scris, cu verde, langa ele. Chiar daca am facut strict referire la Google, fiind momentan cea mai importanta, si concurenta apeleaza la acest tip de publicitate, iar acelasi lucru il vei intalni si la Bing, sub denumirea de Bing Network.

Cum functioneaza aceasta publicitate AdWords?

Folosind cele mai simple idei, principiile care sunt folosite in Google Ads constau in a alege un set de cuvinte pe care publicul tau tinta le poate folosi pentru a gasi afacerea ta in cadrul Google, ca mai apoi sa creezi efectiv campanii de publicitate care sa contina aceste cuvinte. Totusi, aici intervine faptul ca nu vei fi singurul care va dori sa foloseasca anumite cuvinte cheie. Gandeste-te ca si competitorii tai din domeniu se vor folosi de exact aceleasi tipuri de cuvinte, din aceeasi nisa.
Aici intra in discutie ideea de licitatie pentru un anumit cuvant. Va trebui sa te decizi exact cat doresti sa investesti in publicitate AdWords, de fiecare data cand un utilizator da click pe una din reclamele tale.
Cu cat esti dispus sa investesti mai mult in plata per click, cu atat sunt mai mari sansele ca reclamele tale sa apara in cautari. Totusi, plata nu este singura modalitate folosita pentru a determina cat de des va aparea anuntul tau in Google.

Google mai utilizeaza si alte sisteme metrice, cum ar fi clasa reclamelor (Ad Rank). Clasificarea in cadrul Ad Rank-urilor va decide, de fapt, ordinea in care apar reclamele.
Astfel, chiar daca pare complicat si complex la prima vedere, Google Ads nu este ceva iesit din comun sau extrem de dificil. Cu ajutorul unei companii cu experienta, vei reusi sa stapanesti si acest domeniu, atat de esential pentru afacerea ta. O astfel de companie este si Fortin – agentieAdWords ce nu te va ajuta doar pe partea de publicitate AdWords ci si cu alte servicii aferente, cum ar fi construirea unor pagini web, optimizare SEO si alte servii de acest tip.

Apeleaza la AgentiaFortin si bucura-te de cele mai bune rezultate.

Editorial
  • Tot așa?....Tot așa, dar parcă mai rău!

    Tot așa?….Tot așa, dar parcă mai rău!

    Gloria Vita -Ce s-a mai schimbat acolo, că mi-e dor de-acasă? -Mă sperie întrebarea ta. Dar dacă vrei, îți răspund cu altă întrebare. Când ai plecat din oraș și din țară, ai sperat că se va schimba ceva în bine? -Sincer, o fărâmă de speranță tot am avut, deși foarte …...citeste »

Afară zidu-i roșu, înăuntru-i…infraroșu/Primăria Chirnogi s-a vopsit

24 octombrie 2020

Afară zidu-i roșu, înăuntru-i…infraroșu/Primăria Chirnogi s-a vopsit

Primăria Chirnogi și-a schimbat culoarea clădirii nu doar pe cea politică. Ion Ștefan (PSD) a cîștigat alegerile locale din acest an, iar Primăria Chirnogi a primit botezul roșu. Primarul Ion Ștefan din localitatea Chirnogi, județul Călărași, este atât de îndrăgostit de culoarea roșie încât a inaugurat începerea mandatului său cu schimbarea culorii clădirii primăriei.

  • Pastila de gramatică

    Pastila de gramatică

    Care sunt sensurile cuvântului “criţă”? Probabil că cei mai mulţi …
Corespondenta la redactie