Telekom își sfidează clienții: scoate programe, mărește tarifele și dă răspunsuri în doi peri
Telekom a anunțat că va înlocui Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, TLC, Travel Channel, Animal Planet, Investigation Discovery, Discovery Science, Discovery Showcase, DTX, Food Network, plus variantele lor HD cu alte programe, dar fără a da posibilitatea clienților să spună dacă sunt sau nu de acord cu acest lucru.
Potrivit newsweek.ro, Telekom spune că a făcut un sondaj la care au luat parte 800 de clienți, însă compania a refuzat să ne spună numele casei de sondaj, întrebările exacte și să ne dea date de spre eșantionul care a participat (vârstă, sex, urban, extra-urban).
La întrebarea Newsweek România referitoare la miile de comentarii negative de pe pagina de facebook Telekom România, oficialii companiei ne-au trimis un răspuns standard pe care l-au folosit la mai multe întrebări, arătând astfel că nu au niciun fel de respect pentru clienți.
La întrebarea nostră privind accesul clienților Telekom la competițiile sportive transmise în exclusivitate pe canalele Eurosport (ex. Premier League, cel mai urmărit campionat de fotbal din lume, turneele de tenis de Grand Slem și Jocurile Olimpice de Vară de la Tokyo), TLC, Discovery, oficialii companiei ne-au răspuns că au înlocuit aceste programe cu altele care oferă alte competiții, dar și cu un canal care oferă telenovele turcești.
Mai mult, pe 3 ianuarie primeam asigurări că tarifele nu de vor majora, în condițiile în care, Telekom are oricum cele mai mari tarife de pe piață în momentul de față.
„Telekom nu va crește prețurile pentru abonamentele TV, în urmă modificărilor din grila de programe. Dacă nouă grilă nu corespunde cerințelor unora dintre clienții noștri, aceștia pot alege să rezilieze contractul, conform termenilor legali menționați în contract”, este răspunsul oficial al Telekom la solicitarea Newsweek România diin data de 3 ianuarie 2020. Trei săptămâni mai târziu, Telekom anunța majorarea tarifelor.
La 23 ianuarie, Compania Telekom anunță o scumpire a abonamentelor sale, pentru clienți rezidențiali, începând cu 1 martie. Astfel, prețul pentru fiecare serviciu fix (internet, TV și voce) și pentru fiecare abonament mobil va fi majorat cu 2 lei (TVA inclus), adică 0,42 de euro (TVA inclus). Compania a mai trecut printr-o astfel de scumpire în urmă cu mai puțin de un an. În 15 aprilie 2019, Telekom a crescut prețul la abonamente tot cu 2 lei
De menționat este și faptul că Telekom are ca acționar și statul român cu 45,99 % pentru operațunile fixe, prin Ministerul pentru Societatea Informațională, insituție care ar putea să ia, totui, niște măsuri.
Interviul pentru Newsweek aici